Filozofia Morphy Richards
Filozofia Morphy Richards niewiele się zmieniła od czasu powstania firmy w 1936 roku. We wczesnych latach produkty były oferowane w na tyle przystępnej cenie, aby wszystkie gospodynie domowe miały możliwość zakupu urządzeń ułatwiających im pracę. Obecnie sprzedawane produkty nadal oferowane są w przystępnych cenach, jak również utrzymała się dwuletnia gwarancja na zakupiony produkt. Eksport sprzętu zawsze był kluczowym aspektem działalności. Marka stała się najpopularniejszym producentem małych urządzeń gospodarstwa domowego, zwłaszcza żelazek i tosterów. W Wielkiej Brytanii około 90% gospodarstw domowych posiada jedno lub kilka produktów Morphy Richards, co wynika z przywiązania do marki, które to przekłada się na ciągły rozwój firmy.
Szereg produktów stało się znakiem rozpoznawczym firmy i pozostało w produkcji na długie lata. Szczególnie odnosi się to do stopy żelazka, która stała się znakiem towarowym i pojawiała się na wszystkich produktach. Obecnie jej projekt jest wykorzystany jako stół w salonie sprzedaży firmy.
Szereg produktów stało się znakiem rozpoznawczym firmy i pozostało w produkcji na długie lata. Szczególnie odnosi się to do stopy żelazka, która stała się znakiem towarowym i pojawiała się na wszystkich produktach. Obecnie jej projekt jest wykorzystany jako stół w salonie sprzedaży firmy.